فلسطین، کربلای قرن...

سلام و درود بر امام حسین، نماد پایداری و مقاومت، قهرمان واقعه کربلا این زخم قلب امت محمدی که چهارده قرن است التیام نمی یابد. رحمت خداوند بر شهدا و لعنت او بر یزیدبن معاویه و یزیدهای زمانه. کسانی را که 13 قرن از واقعه کربلا برای تفرقه اندازی میان امت محمدی استفاده کردند را به خداوند متعال حواله کرده و برای اصلاح عاجل جاهلان و غافلان فریب خورده دعا می کنیم!

فلسطین، کربلای قرن...

شوقی یلماز

سلام و درود بر امام حسین، نماد پایداری و مقاومت، قهرمان واقعه کربلا این زخم قلب امت محمدی که چهارده قرن است التیام نمی یابد. رحمت خداوند بر شهدا و لعنت او بر یزیدبن معاویه و یزیدهای زمانه.

کسانی را که 13 قرن از واقعه کربلا برای تفرقه اندازی میان امت محمدی استفاده کردند را به خداوند متعال حواله کرده و برای اصلاح عاجل جاهلان و غافلان فریب خورده دعا می کنیم!

محافل صهیونیستی-امپریالیستی 14 قرن است که اهل بیت; فاطمه، علی، حسن، حسین، زینب و... مسلمانانی که ذکر نام امامان در نماز و دعای خود افتخار می کنند را مسئول واقعه کربلای می دانند.  اما این ما هستیم که باید مسلمانان را به اتحاد، برادری، همبستگی در راه خدا و خاموش کردن آتش این فتنه فرابخوانیم.

دیروز، حکومت فرعونیان مستقر در روم از فروپاشی استانبول مرکز (خلافت) جهان سوء استفاده کرده و فاجعه ای چون واقعه کربلا را در ژاپن، کره، ویتنام و تمام شهرها و شهرک های اروپای غربی در طول جنگ های جهانی اول و دوم رقم زدند.

مسلمانان و شهرهای عراق، سوریه، یمن و آفریقا و علی الخصوص فلسطین، به خاطر آمران یزیدی قرن حاضر و علمای بلعم باعورا در لباس ملا به کربلا تبدیل شدند! همه جا شده است اشغال و کشتار و خون و اشک، کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا (همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلاست!

همه سرزمین های مظلوم منتظر مقاومتان حسینی چون ابومسلم خراسانی، سلطان آلب ارسلان و صلاح الدین ایوبی که روحیه حسینی داشتند،هستند! راه نجات از عذاب و ذلت این است که همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلاست!

همه ما باید بدون تبعیض نژادی، مذهبی، فرقه‌ای، بدون فوت وقت متحد شویم! خرید کالا از کشورهای صهیونیستی و امپریالیستی را که گناهی بزرگتر از خوردن گوشت خوک یا نوشیدن مشروبات الکلی است، کنار بگذاریم!  

باید بایکوت اقتصادی و سیاسی اسرائیل را که یک واجب شرعی است، مصرانه و سرسختانه ادامه دهیم!  از شر بلای بهره که جزیه (مالیات) بردگی است که یهودیان به طور غیرمستقیم از همه غیر یهودیان دریافت می کنند، خلاص شویم!

باید از مردم فلسطین در قبال سگ اسرائیلی صهیونیست که از قتل عام نوزاد و کودک و پیر و زن ابایی ندارد، محافظت کنیم. باید با هر آنچه در توان داریم چه مالی و چه جانی از گردان های حسینی تبار عزالدین قسام تا نابودی صهیونیست از آن خاک پاک دفاع کنیم.

باید هر گونه حمایت اقتصادی و سیاسی لازم برای تقویت صنایع جنگی کشور که حکم حفاظت از میهن، ناموس، جان و مال مردم است، به عمل آوریم!

باید فورا سفارت اسرائیل را ببندیم تا آتش کربلای فلسطین خاموش شود! به محض روی کار آمدن دولت فعلی، ما باید فوراً اسرائیل را از استفاده از پایگاه های ناتو منع کنیم، همانطور که آنها سایت آزمایش پرواز اسرائیل صهیونیستی را در قونیه بستند!

باید به همراه سفیر اسرائیل، ده ها هزار یهودی صهیونیست را که از ترس فرار کرده و در عین حمایت از ظلم به ترکیه پناهنده شده اند، اخراج کنیم!

باید سفرها و تفریحات تابستانی را ممنوع کنیم و سفرها و تفریحات را تا خاموش شدن آتش کربلای فلسطین و استقلال کشور فلسطین با پایتختی بیت المقدس شریف کنار بگذاریم!

در پایان بار دیگر درود می فرستم بر روح پاک امام حسن، مادرمان سیده زینب و تمامی شهدای کربلا و شهدا و جانبازان کودتای 15 جولای.

دعا کنیم در محضر خداوند که ما را از نعمت دین و دولت و وطن ابدی محروم ننماید! و ترکیه را تنها سنگر اسلام و بشریت مظلوم، اسرائیل عزرائیل صهیونیستی قرار دهد!

الهی آمین

منبع خبر:

https://www.yeniakit.com.tr/yazarlar/sevki-yilmaz/asrin-kerbelasi-filistin-45925.html

کد خبر 20293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =